HOME ABOUT ME MY eSHOP MY SHOPEE FACEBOOK YOUTUBE RESEPI CONTACT US

Bye Tasty Touch


- 28 Februari 2020 -

Assalamualaikum

Gambar kenangan TT Trip 2018 @ Tambun Lost World

 Finally, Aku berhenti kerja!
*tarik nafas lega - fuhhh*

Alhamdulillah.. Terasa satu beban besar jatuh terjelepuk dari bahu yang tergalas selama 5 tahun! LEGA. Betapa bahagianya rasa bila terjaga dari tidur harini dan sedar Aku tak lagi bekerja di Tasty Touch. Terasa tenang dan aman. Suatu perasaan yang dah lama Aku tak rasa sejak bekerja di Tasty Touch. Takda lagi kelam kabut dengan waktu kerja yang tiada had dan tak menentu masa. Takda lagi terkejar-kejar buat beberapa kerja dalam satu masa kerana kekurangan pekerja. Takda lagi stress, letih kepenatan lesu tahap gaban kerana waktu kerja yang panjang yakmat. Takda lagi gertak dan ugutan atau pilihan diberikan pada Aku bila melibatkan soal anak/famili. Suatu kelegaan yang tak terungkap dengan kata-kata bila tak perlu melalui semua tu lagi. Cuma.. Ah takpa la. Yang sakit dan tak best tu biar la Aku simpan senidri. Dunia - saat kita diperlukan - dan bila kita tak lagi diperlukan. Dont worry dont sad Tyara. Entah apa yang menunggu Aku di luar sana kan? 😊 Aku nak tukar bidang! Penat ahhh F&B 15 tahun 😅


No comments :

;